Blog

From the Author

Saya juga seorang intermediate blogger seperti anda. saya dapati editing blog sangat menyeronokkan. Blog ini saya dirikan sedikit sebanyak dapat memberitahu apa pengetahuan baru yang saya peroleh tiap hari disamping dapat berkongsikan info baru ini dengan anda!

Saya sokong 1 Malaysia!

satu Malaysia Nak letak di website anda? here is the code!:

Followers

Jom sokong satu Malaysia!

Sunday, August 16, 2009 - - 0 yang menyatakan komennya

Di bawah ini, saya sediakan kod mudah dalam memperagakan logo satu malaysia dan link terus ke official websitenya. mari sama-sama kitamenghayati dan menyokong gagasan ini bagi memupuk perpaduan di kalangan rakyat Malaysia yang berbilang kaum!


kod ini perlu diletakkan di dalam widget jenis HTML/Javascript. just copy and paste okeyh! Jika mengalami masalah misalnya image blok satu malaysia ini terlalu besar? well, korang boleh edit size dengan menambah code :

width="200" dan
height="200"

adjust value pixel diatas mengikut kehendak anda, dan tempatkan kedua-dua kod ini kedalam kod satu malaysia pada bahagian tertentu menjadikannya seperti berikut:



jangan malu untuk memaparkan image ini di website anda. kita rakyat malaysia dan kita satu malaysia! good luck keyh! =)

This entry was posted on 11:06 AM and is filed under 1 malaysia . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments:

  • Sponsors:
  • eaturmusicx blog Premium Blog Templates paanartcreative