Blog

From the Author

Saya juga seorang intermediate blogger seperti anda. saya dapati editing blog sangat menyeronokkan. Blog ini saya dirikan sedikit sebanyak dapat memberitahu apa pengetahuan baru yang saya peroleh tiap hari disamping dapat berkongsikan info baru ini dengan anda!

Saya sokong 1 Malaysia!

satu Malaysia Nak letak di website anda? here is the code!:

Followers

Mulakan blog dengan template kehendak anda!

Saturday, August 15, 2009 - - 0 yang menyatakan komennya

Pelbagai jenis template yang boleh diperoleh dari website-website template dengan hanya mencari menggunakan search engine di internet. pemilihan template berdasarkan kehendak kamu sendiri. link berikut adalah antara tempat untuk memperoleh template-template yg cun dan cambest:

allblogtools.com:
http://www.allblogtools.com/category/blogger-templates/

eblogthemes:
http://eblogthemes.blogspot.com/search/label/Blogger%20Templates

hanya ikut step yang diberikan dan walla! blog kamu dalam keadaan cun! good luck!

This entry was posted on 10:51 PM You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments:

  • Sponsors:
  • eaturmusicx blog Premium Blog Templates paanartcreative